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[2025 GTF] 싱가포르, The Westin Singapore, Guest Exeperience Expert (Service Express) (1명) (~2025.04.07.

등록일 : 2025.03.25조회 : 30

자격요건         
ㅇ 경력 : 무관
ㅇ 학력 : 대학(교) 졸업
ㅇ 외국어 : 
  - 필수 : 영어(중상) : 최소 비즈니스 영어 대화 수준 필요

근무조건
ㅇ 고용형태 : 계약직 24개월
ㅇ 근무지역 : 싱가포르
ㅇ 근무시간 : 9.5시간/5일
ㅇ 급여(한화) : 연봉 2,634 ~ 2,854 만원
ㅇ 급여(외화) : 연봉 24,000 ~ 26,000 (SGD)

주요업무내용
■ POSITION SUMMARY :

Our jobs aren’t just about giving guests a smooth check-in and check-out. Instead, we want to build and experience that is memorable and unique. Our Guest Experience Experts take the initiative to deliver a wide range of services that guide guests through their entire stay. They are empowered to move about their space and do what needs to be done. Whether processing operational needs, addressing guest requests, completing reports, or sharing the highlights of the local area, the Guest Experience Expert makes transactions feel like part of the experience.

Guest Experience Experts will be on their feet and moving around (stand, sit, or walk for an extended time) and taking a hands-on approach to work (move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance). Doing all these things well (and other reasonable job duties as requested) is critical for Guest Experience Experts – to get it right for our guests and our business each and every time.

■ KEY RESPONSIBILITIES:

ㅇ 안전 및 보안
  - 비상 상황에서 절차 준수
  - 위험한 작업 절차 식별 및 보고
  - 사고 발생 시 즉시 보고

ㅇ 정책 및 절차
  - 고객 및 동료의 개인정보 보호
  - Marriott Bonvoy 로열티 프로그램 및 Westin 브랜드 기준 숙지
  - 유니폼 및 외모, 이름표 관리, 회사 정책 준수

ㅇ 고객 서비스
  - 고객의 서비스 요구 사항 처리
  - 문제 해결 및 고객의 요구 예측
  - 시설 및 서비스 정보 제공
  - 장애 고객 지원

ㅇ 커뮤니케이션
  - 전화 응대 및 업무 관련 정보 전자 기기 활용

ㅇ 협업
  - 동료 및 부서와의 긍정적 관계 유지
  - 민감한 문제 기밀 처리, 지원 제공

ㅇ 신체 작업
  - 10파운드 이하 물체 이동 및 컴퓨터 시스템 작업, 장시간 서거나 걷는 업무

ㅇ 기타
  - 전화 교환기 운영, 고객 요청 처리, 전화선 점검 및 메시지 전달

접수마감 : 2025. 04. 07.

지원방법 : 월드잡 바로가기 >>>>>