자격요건
ㅇ 경력 : 무관
ㅇ 학력 : 대학(교) 졸업
ㅇ 외국어 :
- 필수 : 영어(중상) : 교육진행가능
근무조건
ㅇ 고용형태 : 정규직
ㅇ 근무지역 : 말레이시아
ㅇ 근무시간 : 40/주
ㅇ 급여(한화) : 연봉 3,000 ~ 4,000 만원
ㅇ 급여(외화) : 연봉 3,000 ~ 4,000 (MYR)
주요업무내용
• To help sales teams in the region deploy leads, implement tags, optimize mobile ads performance, enable integration and troubleshoot issues that customers may have regarding their online ad campaigns.
• To engage in phone consultations with customers in which you will educate them on mobile website speed issues and guide them to fix issues where possible.
• Effectively consult or educate customers on advanced fixes (Eliminate render-blocking JavaScript in above-the-fold content, eliminate render-blocking CSS in above-the-fold content, avoid landing page redirects, Bundling Static Resources (JS / CSS), Use CSS Sprites, Enable Keep-Alive and more)
• Provide customer service support with exceptional customer service as well as train, investigate and troubleshoot client along implementation by Google Hangouts
• Troubleshooting for conversion, remarketing, dynamic remarketing, and analytics.
[담당업무]
- 고객 서비스 지원
- 광고 전환, 애널리틱스, 머천트 센터, 태그 매니저 설명 및 문제해결
- 수정사항에 대한 효과적인 설명
- 세일즈 팀의 목표에 맞춘 최적화 지원
- 워드프레스, 쇼피파이, 카페24, 아임웹 등과 같은 CMS 플랫폼에서의 태그 구현에 대한 이해도 필요
- Ads, Analytics, Merchant Center, Tag Manager를 성공적으로 관리, 활성화 및 지원 필요
- SPA(Single Page Application), FTP(File Transfer Protocol)에 대한 이해도 필요
- HTML, CSS, javascript, jQuery 관련 지식
접수마감 : 2025. 02. 22.
지원방법 : 월드잡 바로가기 >>>>>
https://www.worldjob.or.kr/advnc/epmtLink.do?joCrtfcNo=E20250122004&joCrtfcDsp=1&joCrtfcDspSn=1&menuId=1000002033